reklama

Unavené blues

Ešte je len chvíľa po obede, ale ja sa cítim, ako by som za sebou mala už tak dvesto hodín z dnešného dňa. A to ma čaká ešte aspoň ďalších tisíc. A mám pocit, akoby ma prešiel minimálne traktor. Keby sa ma niekto spýtal, čo ma bolí, myslím, že stručnejšie bude vymenovať to, čo ma nebolí. Ale som rada. A prečo? Lebo som mladá a mladosť bolí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mám za sebou dva športy, ďalšie dva ma ešte čakajú a sľúbila som priateľom, že s nimi dnes večer pôjdme kaliť, keď už zajtra máme voľno..(je to ale len kvázi, pretože nepočítajú s tým, že nejaký šialenci by mohli ešte ísť od rána na tri hodiny na aerobic a plávať....)Takže mám pár hodín na to, aby som nazbierala nejakú energiu a elánom sa vrhla do noci. Veď čo budem robiť tak o dvadsať rokov, keď nebudem môcť ani chodiť, nieto ešte tancovať. Budem spomínať. A rozhodne nie na to, ako som o desiatej spala na izbe. Milujem ten pocit, keď roztancujem únavu, som spotená a nikto ma nezaujíma. Potom už len padnúť do postele a dúfať, že budík zazvoní tak o dva dni. Stále sa za niečím naháňame, stále dospávame nejakú akciu...Ja si myslím, že dospávam tak posledných desať rokov, keď som vstávala o piatej. A je to skvelé, aj keď si o mne myslia, že som leňoch. Nie som. Len relaxujem....

Katarina Galova

Katarina Galova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? To by som aj ja rada zistila, spoznavam sa, kazdou minutou sa o sebe dozvedam viac. Snad sa to raz dozviem.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu