reklama

Masmedia

Dnes asi o ôsmej večer som pribehla na intrák, plná dobrej nálady a energie. A všetci na mňa pozerali ako na Majku z Gururu. Možno to bude tým, že som na športovej univerzite a o ôsmej večer väčšina ľudí vyznáva len pasívne druhy športu. Ale ja som z dnešného dňa taká nabitá energiou, že by som najradšej išla ešte behať alebo hrať futbal. Prečo? Pretože život je krásny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nie vždy je všetko také ružové, ako si to predstavujeme, alebo ako by sme to chceli mať, ale je to šanca. Každý nový deň je šanca na zmenu. Je iba na nás, či ju využijeme. Toľkokrát už som si povedala, tak odzajtra to zmením. Začnem sa konečne učiť. A čo robím ja? Píšem. Len tak, pre radosť. Obdivujem ľudí, ktorý sa dokážu odhodlať k niečomu a vtom momente to aj urobiť, bez akéhokoľvek zaváhania. Pre mňa je momentálne problém aj to, čo si dám na večeru. Cestoviny alebo čínsku polievku? Mňam, študentská strava. Mám za sebou dlhý deň, tri športy a škola do toho, frustrovaná, nevyspatá, ale keď sa pozriem von a vidím tam ten krásny zelený trávnik, tak by som hneď vyskočila a bosá behala až kým by slnko nezapadlo a ja som neskolabovala od únavy. Ale ten pocit, keď si človek potom dá sprchu, pre to sa oplatí žiť. Vivat sprcha

Katarina Galova

Katarina Galova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? To by som aj ja rada zistila, spoznavam sa, kazdou minutou sa o sebe dozvedam viac. Snad sa to raz dozviem.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu